en fråga

Nu har jag försökt ett antal gånger att ladda upp en bild här på bloggen men verktyget verkligen vägrar!! Nån mer som har problem att ladda upp bilder på blogg.se??
Jag kan försöka igen imorgon istället.


Oj vad många som har börjat titta in hos ovikiga mig de senaste dagarna!
Det var jag tveksam till, att jag skulle ha läsare, när jag började blogga för mer än två år sedan. Men det är kul, även om det inte är det roligaste med att blogga. Det roligaste är att skriva och bestämma själv tycker jag 


Nu fick jag en liten fråga från en av mina "riktiga" vänner haha :) som faktiskt själv har en frågestund på sin blogg
Hon frågade mig om jag inte kunde prata mer om min tenta och om jag fortfarande trivs med min utbildning!

Såklart! Svarar jag. Jag är superdupernöjd med min utbildning! Det bästa jag gjort tror jag. Perfekt för mig! ♥

...och tentan jag skriver nu, den som ska vara inne senast klockan 9:00 på onsdag (!!!) den handlar om specialpedagogik som är rubriken för den kurs jag går just nu (men som är slut så fort jag lämnat in tenan).

Bland annat ska jag konstruera ett specialpedagogiskt dilemma som jag sedan beskriver med teoretiska perspektiv. Jag skriver också lite kring hur specialpedagogiken sett ut förr i tiden!
Var det här för lite beskrivning? Jag fick nog med det viktigaste iallafall ^^

Låter det intressant!?!?
Nehe? Men det tycker jag! Så bra tycker jag om min utbildning ;D


...och jusste.... sånahär små bilder går tydligen bra, men vanliga jpg-filer vill inte tror jag :S



Skrivet av: Kokorochan

svar: hihi tack ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

2011-02-15 @ 12:13:53
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Skrivet av: Dilan D

Vad härligt att du trivs med din utbildning :D



Åh tack så mycket gumman :*

2011-02-15 @ 13:57:19
URL: http://dilaanisme.blogspot.com
Skrivet av: H a c h i ~

sv: glad alla hjärtans dag.. i efterskott! lr ngt.. x'D

yaay :D Då gör jag det ^^

2011-02-15 @ 14:33:17
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback