belöning

Jag är så himla sötsugen!

I morse lämnade jag in min tenta i form av ett kuvert i postlådan :) Jag lämnade också in på nätet! Fast det gjorde jag igår! :)

Idag har jag hinnit gå på en föreläsning på Frescatis stora aula.... som dock var indelad till hälften typ... eller en tredjedel :S
Eftersom vi lärare kanske inte behövde hela aulan... :S

Så nu är det en ny kurs direkt! Haha samma dag den här kursen börjar så skulle vi lämna in tentan från förra kursen! Ingen ro och ingen rast! ;)

Som belöning för att jag har varit så duktig och skrivit ännu en tenta, så ska jag sitta och mumsa på choklad och måla naglarna! Haha det är verkligen en belöning att få ta hand om sig själv!

ny profilbild? 


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback