mumsig makaronilåda

Min makaronilåda står i ugnen nu och jag måste säga att jag är så sugen!! Det är bra att stå och laga mat en stund i köket för då blir man mycket mer hungrig. Och vad är inte den bästa kryddan om inte hungern :)

Igår var första skoldagen och introseminariet var bra, mina lärare är bra och kursen är bra :)
Idag tänkte jag planera och läsa i böcker. Men imorgon börjar nästa seminarium och jag och mina grupp ska ut i skogen och härja. :P Det kommer vi göra ganska mycket i den här kursen tydligen.

Jag slutade ganska tidigt igår och eftersom jag radan var inne i stan så tånkte jag att jag kunde mötamin pojke efter hans jobb lite senare. Så jag tog tid på mig och åt lunch och gick runt i stan.... fast sen satt jag mest och väntade i mer än en timme. Ganska tråkigt. Men jag satte musik i öronen och läste lite kurslitteratur, då gick tiden fortare. Men jag var fruktansvärt trött när vi kom hem sen. Han blev ju sur för tat jag bara mötte upp honom och sen somnade när vi kom hem :P

Goddag

Skrivet av: Semlan-Foto

Jag är med i en fototävling och skulle bli så glad om du röstade på min bild och som tack får du en länk :D



rösta här----> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0



2011-08-31 @ 12:34:32
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback