hela min fredag

Såhär såg jag ut på fredag morgon.
Färg på ögonen! ^^ Guld/gult och rosa/lila. Snyggt! (fast det syns knappt på bilden...)


I skolan på fredagen.... Jag hade paraply med mig för det regnade!!! o__O Fyyy... det var verkligen grått...

lägg märke till sjalen! den är ny och min nya favvo! Den fick jag av en söt kompis och den är tydligen från Ecuador! 


Sen åkte ju jag och två kompisar till IKEA. Här är bild på mig när vi tog en kaffe...


de gigantiska chokladbollarna vi aldrig orkade äta upp


bästa Maja fick en ny pläd från IKEA att sova på
Maja är min kompis ena misse ^^ visst är hon söt


här är Stumpan som är andra söta missen


Sen blev det utgång! Dags att göra sig vacker! eller snarare vackrare!! ;D
jag såg ut såhär...


såhär ser jag och min heta kompis, och numera granne, ut


min heta klasskompis :D



hur bra passar jag i brillor??


sen tror jag inte att jag vågar visa mer bilder på bloggen... hehe...
men vi gick som sagt ut... sen knallade vi hemmåt innan puben/klubben stängde faktiskt, men vi var glada och nöjda...

Supertrevlig dag och kväll!
Måste göras om! 
Jag har otroligt fina kompisar ♥


Skrivet av: H a c h i ~

sv: hihi, helt rätt! :D Du var den enda som listade ut det ^^ DUKTIG CHEY! haha ;D

2011-04-02 @ 18:17:06
URL: http://hachi.se
Skrivet av: H a c h i ~

sv: ja, samma här! :D Men minns inte heller vad hon heter... xD

2011-04-02 @ 18:21:18
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback