old pics

Jag fick lust att rota fram lite gamla bilder på mig... de flesta är tagna flera år sedan.

Här är en bild en sommar i byn vid gamla landstället. Den tiden hade jag långt hår och oftast uppsatt... jag var också inne i perioden då jag färgade håret lila och hade mest svarta kläder. Omkring 16 år kanske?



Såhär såg det ut utsläppt...



Häller upp kaffe på pappas födelsedag en sommar...



typ rött hår??



Kolla in mina ögonbryn! Just nu ser de inte alls ut så... men de skulle se ut så om jag inte noppade! 
Själv tycker jag att jag ser bättre ut med en aning smalare ögonbryn än detta...




Så... det var några bilder det.
Kul att rota runt bland alla mina filjontals med bilder.

Nu ska jag strax hoppa i säng! Godnatt! 




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback