länkar och knappar

Nu har jag lagt upp Facebook-knappar på bloggen. Så nu kan man gilla mina inlägg samt bloggen Två olika slags knappar då alltså.
Det är väl rätt bra? Kul grej?

Jag har också fixat Google Translate, så nu kan man översätta till vilket språk man vill ;P Fast den är mest till mina marockanska kompisar, för det är de enda jag vet som eventuellt skulle behöva översätta bloggen.

Vad mer nytt? Hmm.. jo det är ju ännu fler länkar i högerspalten. Eller inte fler, men nya! Jag har samlat Bloglovin, RSS, twitter och YouTube på ett ställe. Jag tyckte det var praktiskt och snyggt.
Nuförtiden har jag ju både en twitter-sida och en youtube-kanal. Faktiskt! Fast jag är inte superaktiv på de två, men ändå 

Bara för att jag har börjat förändra lite smått nu så kommer jag börja bli sugen på att ändra lite större saker snart. Vad jobbigt! :P



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback