jag börjar bli dålig på att hålla tiden

Hej bloggen. Har jag bloggat idag? Nähe :P Då får jag göra det nu ^^

Jag hade sovmorgon idag.... jag vaknade innan väckarklockan ringde så jag slapp bli stressad och så...
Skolan en liten stund sen var jag tvungen att gå tidigare, för jag skulle hem och få en spruta på vårdcentralen!!!
Den tredje och sista Twinrix-sprutan. Så nu har jag fullt skydd mot Hepatit A och B när jag åker utomlands :)
Men jag tycker verkligen inte om sprutor.... dock har jag blivit duktigare. Sålänge jag lugnar ner mig före och typ småpratar och skrattar med sköterskorna som ska ge mig sprutan. Då brukar det gå bra, även om jag känner sprutan lite.

Nu är jag hemma. Jag kom nyss hem från en kompis. Middag och mys. Trevligt ^^

salladen till middagen....



Japp japp... få se om jag bloggar mer ikväll... om jag är uppe sent kanske. Jag är ju ändå "ledig" nu hela veckan så jag har inget att gå upp till imorgon.
Men jag ska ändå plugga imorgon. Jag måste börja. 
Nu ska jag läsa blogginlägg som dykt upp under dagen och sen kolla uppdateringar på youtube ^^

Skrivet av: Vilhelmina

Skönt att vara vaccinerad mot hepatit A, jag har bara fått mot hepatit B genom min utbildning. Får gå någon gång och komplettera med hepatit A-vaccin också. :)

2011-04-20 @ 10:56:20
URL: http://vilhelminaullemar.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback