it's over

Alla serier som jag har följt den senaste tiden har tagit slut nu. Vad är det här? Är det för att våren/sommaren är här? Byte av säsong?
Jag kan nämna fyra eller fem serier som jag har följt vars sista avsnitt har sänts.... och sista avsnittet av Lost tittade jag på idag...

Kimi Ni Todoke säsong 2 är ju slut nu också x'( 
Jag grät och grät och grät....

Allt är slut. Vad ska jag göra nu? Vad ska jag se nu??




Skrivet av: Vilhelmina

USA:s tv-säsongstider är väldigt, väldigt konstiga. tror att de har fyra uppehåll på ett år eller något sådant. I min värld skulle det räcka med över sommaren och till jul och nyår, irriterar mig också MYCKET på när min favoritserie tar uppehåll!

2011-04-10 @ 23:39:39
URL: http://vilhelminaullemar.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback