Hej!

Hej fredag!

Idag drog jag mig upp ur sängen halv sju och var bara allmänt död ett tag.... efter frukosten nån gång brukar jag vakna till.
Jag är inte den som är rolig direkt på morgonen.
Om någon pratar med mig eller säger GODMORGON! så typ grymtar jag tillbaka :P

När jag och mina kompisar kom till skolan satt alla våra klasskompisar fortfarande ute på bänkarna.... och de utbrast; DET ÄR INSTÄLLT!!

Neeeej!!!! AHHHRGH!!
Gå upp helt i onödan en fredagsmorgon x( 
Schysst att de lägger upp att det är intält på hemsidan typ en kvart innan vi börjar. Alla har ju ca en timmes resväg till skolan. Ingen hinner ju kolla det förän man är framme...

Bra start på en fredag :P

Men nu är jag hemma iaf. Mamma står i tvättstugan. Tvättdag. Jag sitter och äter gårdagens pannkaka med grädde jag hittade i en burk. Dock smakade grädden lite konstigt så jag petade bort den efter ett tag haha..

Ikväll ska jag och en kompis gå ut och äta och sen kanske gå och möta lite klasskompisar och ha det lite trevligt :)




Skrivet av: LORISSA LOVEBOMB

sådant är verkligen störande - att åka iväg helt i onödan..

2011-04-08 @ 13:18:43
URL: http://lorissalovebomb.se
Skrivet av: zinah ♔

Hehe! YEY FREDAAAG! :DDD



vad ska du göra på helgen?! :O

2011-04-08 @ 20:29:17
URL: http://zonsa.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback