en random lista

En lista på saker som kanske inte alla vet om mig.

· Jag blir galen om jag inte använder tops efter jag har duschat.
· Jag sover med en gosevovve.
· Jag tvättar händerna hela tiden, säkert tjugo ggr per dag.
· Jag är alltid sist att äta upp vid matbordet. Alltid.
· Jag går alltid och sätter på mig mjukisbyxor när jag kommer hem.
· Jag tar också av mig ringar, klockan och eventuella stora örhängen direkt när jag kommer hem.
· Jag har aldrig provat röka.
· Jag var 5 år när jag fick min första kyss (av en 7 år gammal pojke i en rutchkana på ett tåg).
· Jag noppar mina ögonbryn varje dag.
· Jag pratar inte på morgonen. Jag hatar det.
· Jag tycker inte om stark mat.



Skrivet av: H a c h i ~

sv: ah.. tack!! >w< ~ :D

2011-04-13 @ 11:27:08
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback