bilder från fredagkväll

Jag och min kompis fixade ihop världens godaste paj hemma hos henne. Vi åt upp nästan hela. Så god var den! Den bara smälte i munnen..


Vi gjorde bara vanlig pajdeg, rörde ihop spenat, broccoli, chanpinjoner, keso och ost.


Vi spelade spel efteråt också. Rita & Gissa. Jag förlorade... jag suger på att rita... :P


Vi har likadana jeans ;D vi köpte dem samtidigt....


Vi var på Lobby. Klockan 01 kom vår klasskompis ut och dansade. Jag tror det var meningen att de skulle marknadsföra Onepieces och samtidigt dansa. Zipperall har jag dock inte hört något om förut.


Här är en bild på mig innan jag gick hemmifrån. Jag vet, jag ser knäpp ut... men jag vill ändå visa att jag hade en fin partytop och min snygga ring på mig.





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback