mjukiskläder

God eftermiddag

När jag kommer hem brukar jag slänga mina grejer på golvet och gå direkt till mitt rum och slänga av mig mina kläder och slänga på mjukiskläder! 
Det är skönast så. Jag tycker att när man bara går hemma och ligger eller sitter nånstans hur länge och mycket som helst, så är det onödigt att slita ut vardagskläderna. Dessutom är mjukiskläder skönt! och varmt nu när hösten kommer också :)

Hur många blev blöta av regnet idag? Jag blev det i morse! Då öste det ner. Åtminstone när jag gick hemifrån.... när min mamma gick hemifrån bara en kvart tidigare än mig så var det tydligen inte alls så mycket regn... fast nu när mamma kom hem igen så regnade det mer på henne än vad det gjorde på mig!
Mina jeans blev väldigt blöta imorse.... jeans tenderar att bli rätt tunga när de är blöta också...

Här är en bild på mig från igår, då hade jag inte jeans :)



...Och idag stack min syrra hemifrån igen! till sin kille. Det var ju typ bara en vecka sen hon kom hem från honom senast. Men den här gången är det något speciellt. De firar nämligen ett år tillsammans! Hur fint är inte det? Vilken prestation att kunna fira ett år tillsammans, eller hur? :)
(syrrans obäddade säng bredvid mig)

Det jag ska göra nu den här eftermiddagen är att försöka göra skolarbete. 




Skrivet av: Anonym

hörru! Jag bäddade sängen JÄTTEFINT innan jag stack. hoppas för er skull att det där fotot är taget INNAN jag stack !

2010-09-18 @ 09:25:23

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback