Tandläkarbesök!

"Vad ska det där vara bra för?!" Säger mamma när jag kommer hem och visar vad nytt tandläkaren har satt i munnen på mig!

Tja.... jag vet inte riktigt säger jag.... :D
Tandläkarn vet säkert!
Jag har fått nya gummisnoddar. De är otroligt små den här gången vilket gör att jag kan inte öppna munnen helt och hållet, bara hälften så mycket som jag annars kan...
Det är jätteroligt!

Så. Det har jag gjort idag. Varit hos tandläkaren. Om jag har tur så kommer tandställningen ut till jul!







Förresten!!

Stannar verkligen hissen överhuvudtaget om man inte trycker på knappen!?
Isåfall förminskas väntetiden VÄÄÄLDIGT mycket om man trycker på knappen!!!



Knäppt!!

Nu ska jag dricka massor med kaffe och läsa läsa läsa i mina böcker och göra läxor!

Ha en fin dag!



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback