politik

Någon som är insatt i politiken?

Jag ska hursomhelt rösta... såklart. Men jag är inte så insatt, men jag har ett hum om vad jag ska rösta på ändå...

Det roliga är att imorse, när jag var på väg till skolan, gick tre pojkar ca 10 år gamla och pratade eller snarare diskuterade politik. Jag skojar inte. "Men om de vinner så kommer de införa det där och kristdemokraterna hit och sverigedemokraterna dit...."
Lite roligt tyckte jag! Kul att de är insatta, om de tycker om det såklart.... men sen går jag... röstmyndiga tio år äldre bakom och kan ingenting av det de pojkarna pratade om!

Aja....


Jag har läst lite skola nu och har ätit middag och sovit mellan läsandet... 
Trött som en jag vet inte vad!
Blir säng tidigt idag igen, och jag har sovmorgon imorgon så jag behöver inte vara så stressad! Skönt!

Gissa vad min drog idag har varit? Inte kaffe! utan musik! Idag har jag känt ovanlig lust att lyssna på min musik. Men det är ju bara bra! Eller hur! Förresten kan det ju vara kul att berätta om någon gång, vad jag lyssnar på osv.

Vi hörs imorgon (antagligen) Godnatt!






Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback