Leka

Hej hej

Jag hade tänkt heja i förmiddags också.. men jag hann inte! Tydligen hade jag slängt iväg min sovmorgon på att försöka hitta en outfit istället för att göra något viktigt... haha! :P

Idag har varit en rolig dag! Jag och min klass har spenderat hela eftermiddagen med att leka! Uppgiften till dagens dramalektion var att vi i par skulle leda en lek var. Vi var sådär 9 grupper så det blev ju en hel del lekar!

Det är kul att få vara ett barn igen och springa omkring och kulla varandra eller vad man nu kan hitta på! Det var ett tag sen jag skrattade så gott!
Just nu har jag däremot inte så kul. 
Jag sitter med läxor. Det är ett par sidor jag måste läsa tills imorgon. Inte kul alls...

Kaffe tack!!




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback