ajajaj

Det jag har hunnit med före klockan nio idag är;......

vakna, inte äta frukost, ta blodprov, handla mat....



jag har ju berättat om hur lite jag gillar att ge blod....

dock gick det förvånansvärt fort som bra idag

Nu har jag iallafall fått i mig lite frukost också ska jag sätta på lite kaffe och läsa klar läxorna så det blir överstökat :)

Ha en fin dag :)


Skrivet av: idah

Ååh usc vad jag hatar blodprov, finns ju inget värre! haha, känslig för sprutor... :p

2010-09-09 @ 10:08:30
URL: http://aydah.blogg.se/
Skrivet av: idah

svimmat har jag faktiskt aldrig gjort, men varit nära. Sist ja skulle ta blodprov skulle dom ta två rör med blod ut armvecket, sådär som du har på bilden.. och de tog typ 3 timmar innan dom kunde ta det för jag var så jävla rädd att det skulle göra ont och jag är verkligen spruträdd!

2010-09-09 @ 10:48:29
URL: http://aydah.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback