Musik

Jag har hittat en ny sångare! Eller... han kanske inte är ny i musikvärlden, vad vet jag, men han är ny för mig och jag tycker han är bra och hans låtar är fina! Han har en sån där mörk röst som jag tycker om att lyssna på.

Nu är det ju riktigt tragiskt för den som inte har Spotify men han går säkert att hitta annanstans också! 
En dansk kille vid namn Rasmus Seebach.

Det är en blandning av olika musiksorter tycker jag. Jag är ju lite av en allätare, men mestadels lyssnar jag på rock/hårdrock men ibland kommer det in lite annat :)



Jag kan passa på att tipsa om lite annan musik! 

Rock/jazz-blandning - Joe Satriani
Härlig rock - Skillet



Jag vet att det kan vara riktigt stor skillnad mellan folks musik-intresse. Men bara därför ska inte jag vara blyg och inte våga visa vilken musik jag tycker om :) 
Musik är viktigt.


Skrivet av: Hachi~

musik är förjävla viktigt! jag älskar musik och skiter fan i vad andra tycker om min smak xD



åh, tack för länkarna! ska kolla dem nu :D jätte söt header du har :)<3

2010-10-15 @ 20:17:34
URL: http://mewemmis.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback