Mössa

Jag var hos tandläkaren idag!

Det var först senare på eftermiddagen jag skulle vara där och jag slutade klockan ett i skolan... så jag satt och åt lunch och läste lite läxa i skolans cafeteria medan jag väntade. Sen hann jag shoppa en mössa också! Den är färgglad och fin och mysig! Jag behöver en ny mössa och då hittade jag den här för bara 25 kronor! Perfekt! :D


Nu ska jag göra lite mer läxa inför imorgon. Det seminariet måste jag tydligen vara väl förberedd inför, så då gäller det att jag har läst och gjort mina uppgifter!

....och på onsdag börjar mina hela sju dagar + en helg som jag har på mig att sitta hemma och göra min stora examination som slutför den första delen av den här kursen! Den examinationen kommer bli svår känner jag på mig... o.O
baj baj 


Skrivet av: /D

Snygging :q



2010-10-15 @ 14:24:41

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback