halloj



Hur är läget? Jag mår fint! Jag har precis överlämnat all min stress och ångest i skolan! :D Tentan är överlämnad och jag har en bekymmersfri helg! :D

Idag hade jag lockar i håret! Med understreck under HADE! Mina lockar försvann in snön och blåsten :( Och jag som ville vara fin i håret på första dagen med snö och allt... så hugger snön mig i ryggen med att förstöra mitt hår :(

Men visst lyckades jag med några fina lockar i morse ^^



Jag hade ju en föreläsning på förmiddagen också. Den typ sov jag igenom... jag kunde inte koncentrera mig ett dugg! Jag var så himla vimsig och trött i huvudet efter att ha suttit hemma med den där tentan!

Jag gick på ett ärende i centrum nyss... och jag lyckades gå förbi en rea och kunde inte gå därifrån utan de här örhängena!



En rosett med en pärla! Hur fiffigt är inte det? ^^

Nu ska jag ta det lugnt framför en serie! Det var så himla länge sen känns det som ^^ Mer anime!! ^^




Skrivet av: L O I S ♥

Hejsan! Vad fin blogg! Vad gör du?

2010-10-22 @ 16:10:45
URL: http://loisacphoto.blogg.se/
Skrivet av: L O I S ♥

svar Jag ska snart äta :)

2010-10-22 @ 17:06:34
URL: http://loisacphoto.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback