Desperat efter en bok

Nu har jag läst ut Kafka på stranden!

Så nu är jag verkligen desperat efter en ny bok! Jag vill ha mer bra böcker!!



När jag tänker efter så har jag inte läst så himla mycket böcker ändå. Jag vet inte hur man mäter snabbhet i läsning... men seg är jag inte på att läsa!
Jag har ju för i helvete läst Brott och Straff av Dostojevskij! Det är en merit! ^^
Det jag vill säga är att jag vill komma upp i fart med läsningen!

Nu är jag ute efter bra böcker! Inget tips är ett dålig tips!




Skrivet av: Towe

Jag har tips på tre böcker jag verkligen älskar! Jag läste dem i somras och du kanske läser lite mer avancerade böcker än en sjua.. Men det är i alla fall värt att pröva..? Läser du snabbt gör det inget om du tyckte böckerna var dåliga i alla fall, de är inte så tjocka. (;



Böckerna heter Tillsammans och det finns som sagt tre böcker. Har sett att de finns att köpa på Åhléns, men de kanske finns att låna på biblioteket också?

Första boken heter "Tillsammans", andra boken heter "Tillsammans - andra boken" och den tredje boken heter "Tillsammans - tredje boken".



Ett litet men bra tips! Kram! :D

2010-10-17 @ 20:55:04
URL: http://happycherry.blogg.se/
Skrivet av: smäm

jag håller på att läsa "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". den är riktigt rolig och ett tips om du inte redan har läst den.

2010-10-19 @ 09:10:49
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback