tisdag

Godkväll!

Nu är det snart läggdags för mig, men jag satte ändå på kaffet nu hihi... jag var så sugen ^^

Jag kom precis hem från teorikursen. Idag snackade vi lite om människan och om stadstrafik. Det är alltid lika intressant, men det kan nog inte bli det utan körskolläraren. Han är som en ståuppkomiker, alltid lika rolig och vänlig så... man känner inte som att det är ett test man sitter med. Ett bra sätt att lära sig tycker jag :)

Imorgon ska jag inte till förskolan. Synd! För barnen skulle ha någon slags maskerad... och jag missar det :( I stället ska jag på någon slags föreläsning i kulturhuset här i väsby. Bara på förmiddagen. 

Men nu ska jag ta det lite lugnt med mitt kaffe innan jag tar min dusch och lägger mig.

Godnatt och hej då 


...och förresten! Vilken snöstorm det har varit idag! Hujedamig! ;P



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback