tisdag kväll

Tjena!

Nu kom jag precis hem från körteorikursens näst sista lektion! 
Jag har hunnit sätta på mig pyjamasen ^^ och nu ska jag käka på den nya vita marabouchokladen och ta det lugnt i någon halvtimme, sen ska jag hoppa i säng! 

Jag var på förskolan en kvart mer än vad jag brukar idag. Det var för att jag och tre barn höll på med ett projekt och vi glömde titta på klockan... eller snarare bara jag... barnen kan inte klockan än ;)

Imorgon hoppas jag att vi har lika roligt så vi glömmer bort tiden! Jag borde prova på att öppna eller stänga förskolan nån gång också :)




Skrivet av: Matilda Barnboksillustratör

härligt när man har så roligt på jobbet att man glömmer tiden, då har man ett bra jobb! :)

2010-11-23 @ 21:38:57
URL: http://www.matildasalmen.com
Skrivet av: Hachi~

samma här :D + vissa so ämnen^^ Matte är faktiskt ganska okej, bara vissa saker är svåra :)

2010-11-24 @ 07:37:53
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback