så mycket att göra, så lite tid...

Hej.
Det känns inte som om jag har så mycket tid till att blogga nu. Jag låg vaken igår kväll och tänkte bara på alla saker jag måste göra. Det var som att en blixt slog ner i mig precis då, för det var då jag fattade hur mycket jag egentligen har att göra. 


Därför sitter jag just nu och skriver på en sak. Ingen stor grej, men något viktigt som jag ska skicka iväg imorgon. Sen måste jag börja skriva klart ena delen av examinationen som ska vara klart om två veckor. Och den andra delen av examinationen borde jag börja på också..... Det märks hur mycket jag har att göra va? Men det blir ju lite stressigt eftersom jag är på förskolan minst sex timmar varje dag... och på helgen orkar jag ju nästan inte göra så mycket än att sova haha :P Sen har jag körskoleteorin att tänka på också, samt allt som händer hemma!
Jag är ju bäst på att skjuta upp saker och ting :P Som Alfons Åberg... "jag ska bara..."



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback