nattblogg

tja tja

nu är det sent! jag sitter uppe och lyssnar på musik och snackar med en kompis i marocko ^^ 

ska snart gå och lägga mig!





Uppdatering: Förresten!! Den som kollar in här i Internet Explorer eller FireFox eller något annat som inte är Google Chrome ser min blogg helt annorlunda. Dessutom är Google Chrome bäst ^^



Skrivet av: Hachi~

den ser jätte fin ut från Firefox också! :)



Jag... jag tappade min mobil... på bussen... min mobil som jag fick av pappa, pappas gamla, som kostade 6000 kr... TT_____TT har inte vart så deppig på jag vet inte hur lång tid </3

2010-11-21 @ 11:00:43
URL: http://hachi.se
Skrivet av: Hachi~

jaså, är det bara framsidan? O.O jag har inte kollat.. :s men jag har provat att återställa hella kodmallen "framsida" med det häner inget, och inte något när jag gör samma med de andra, så... då måste det vara stilmallen det är fel på? D:

2010-11-21 @ 11:04:08
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback