mitt projekt

Om det är sol imorgon så ska jag påbörja mitt projekt med barnen. Så alla får hålla tummarna nu för att det ska bli sol! :D Annars blir det tråkigt, det är tråkigt annars också utan sol, men jag behöver sol för annars blir det inga skuggor! Det är nämligen det jag tänkte arbete med! Skuggor. Det ska bli så spännande att se vad barnen tycker om det. Men om det skiter sig så är det bara för mig att ta nästa idé som projekt... för jag har massor med idéer :)

Idag var det en massa regn! Jag stod ute med några barn i regent på förmiddagen, men senare var vi inne inne! :)


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Fast jag har ju en del skoljobba att göra ändå.. får se om jag orkar ta tag i det nu :/ 




Skrivet av: Matilda

Då håller jag tummarna att det blir sol :)

Sv: Ja, det är världens roligaste jobb faktiskt!

2010-11-15 @ 18:24:56
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback