mina kära barn

Hej gott folk.
Jag gjorde precis middag till mig själv. Jag var sugen på tacos så gjorde en taco till mig :) Annars kom jag hem för en stund sen. Eftersom jag bokade biobiljetter igår till Harry Potter-filmen och jag var tvungen att hämta biljetterna senast idag! så var jag ju tvungen att åka hela vägen in till stan bara för det nu.... jobbigt!

Idag har varit en lugn dag. Lek ute på gården. Jag och en flicka lekte att vi målade vårat hus :) Sen på eftermiddagen satt jag och ritade och gjorde loppor åt barnen ^^ alla ville ha en så fort se såg den första :P



Nu ska ja fortsätta dricka mitt kaffe som jag har längtat efter!! :D 



Skrivet av: nea-liten

haha förstår känslan av att längta efter att dricka kaffe :D det brukar jag också göra ^^ första koppen på dagen smakar godast. mmmm! <3

2010-11-08 @ 22:26:31
URL: http://neaityskland.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback