kyrkbesök

Vi åkte till en kyrka och tittade/lyssnade/var med i mässan. Det är inget jag brukar göra, men det händer någon gång ibland. 
Min gammelmorfar var präst, därför finns det de i familjen som kanske vill till kyrkan någon gång då och då.... dock brukar jag inte se mig som en "troende". Även om jag är döpt och konfirmerad..... jag vet inte vad jag ser mig som, men något tror väl alla på?

Här är kyrkan.



Här är en liten men lång och brant trappa nära kyrkan! ^^



Jag kände för att tända ett ljus...



Här sitter jag efter mässan med kaffet som man brukar få efteråt...







Det var lite krångel på blogg.se för en stund sedan märkte jag! Det kanske fortfarande är det? Men nu kan åtminstone jag skriva ett inlägg! :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback