Hej!

Vilken fartfylld dag jag har haft idag!

Hela förmiddagen höll jag mig sysselsatt med barnen ute på gården, leken tog aldrig slut! Så kul var det! Åh vad skönt, vilken lättnad känner jag. Jag hoppas det kommer kunna vara såhär varje dag. Det var så himla kul att springa omkring med barnen.

Men gissa hur trött jag är nu?? Jag var ganska hungrig när jag kom hem och just nu känner jag att jag skulle vilja gå och lägga mig. Men jag måste gå på teorikurs nu, snart. Först middag. GOD middag förresten! En lasagne som mamma har gjort :)


Jag trodde inte att jag skulle hinna blogga idag. Så fort jag kom hem från praktiken var ju jag tvungen att läsa lite läxa och sen måste jag käka middag och sticka iväg till kursen! Men nu blev det inte så stressigt.... så jag fick sitta här och babbla på en stund ändå! ^^ Ikväll när jag kommer hem igen kommer jag nog däcka direkt ner i sängen.... hehe så det blir inget mer bloggande idag, men jag har ändå fått skriva av mig lite nu, så det var ju roligt!

Hejdå! 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback