det blev sol!

Godkväll!

Dagarna går bara fortare och fortare på förskolan trycker jag!
Det blev sol idag! :D Fast bara en liten stund på eftermiddagen. Tyvärr gjorde jag mitt projekt med barnen på förmiddagen så jag fick ingen sol ändå haha :P men det gick nog rätt ok ändå utan solen. Barnen är tillräckligt smarta så de kan föreställa sig hur en skugga ser ut ^^
Dock gick det inte som jag hade tänkt mig, men jag ska fortsätta på en annan bana nästa gång:)


Nu ska jag strax käka middag och sen sticka till körskoleteorin! Den slutar klockan åtta och jag brukar gå och lägga mig vid nio, så det blir inte mycket tid över till annat idag...

Vad härligt det var att lyssna på musik nu förresten! Jag satte på musiken nyss och jag kände hur jag hade längtat efter den ^^
just nu är det Skillet som går i lurarna ^^


Skrivet av: Hachi~

svar: tack för förslaget! :D jag har fått några nu, så jag har lite att välja mellan ;) eller så tar jag Japan, och så gör jag värsta super proffsigt så att mitt arbete sticker ut mycket mer än deras;) moahahaha! >:D

2010-11-17 @ 08:27:12
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback