bilkörning, söndagsångest och harry

Jag var ute och körde bil nyss!



Det är roligt att köra och pappa är en duktig och tålmodig lärare. Även om jag fick motorstopp mer än en gång vid fler än ett ställe idag...
Jag var lite ringrostig idag, det var ett tag sen jag körde. Men jag borde köra mer! Eftersom jag går teorikursen nu så kan jag lika gärna passa på att köra!

Pappa och jag var ute i ungefär en timme. Jag körde runt lite överallt och sen körde jag till syrran och plockade upp henne från jobbet, då körde hon hem oss. Syrran har tagit några körlektioner på körskolan så hon är snäppet före mig.


Nu är den här veckan slut. Det är söndagskväll vilket betyder stress för mig. Jag är alltid stressad och har ångest på söndagskvällar. Jag skjuter nämligen alltid upp saker till söndagskvällen som jag måste göra på helgen. Typiskt. Kvällen innan en ny vecka vill man ju ta det lugnt och sova...

Men nyss gjorde jag en rolig grej att se fram emot. Jag bokade biobiljetter till mig och mina syskon! Vi ska gå och se på Harry Potter-filmen!! :D
Jag fick tre biobiljetter för ett tag sedan och jag bestämde att jag skulle vänta till filmen kom ut och då skulle jag bjuda mina syskon ^^ 
Jag är så taggad :D




Skrivet av: nea-liten

Sv: tack :) Jag tog inga bilder :( men däremot vet jag andra som tog, ska höra med dom!



Jag brukar också vara nere på söndagar. igår var vädret dåligt också, gjorde ju inte saken bättre hehe ^^

2010-11-08 @ 09:41:03
URL: http://neaityskland.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback