bilder från kalaset

Min kamera suger. Den har varit jättebra och den är snygg, men nu är den bara seg och ger mig inte de bilder jag vill ha! 
Bara en liten ursäkt till varför bilderna inte är i så hög kvalitet... ibland öppnas inte linsluckan heller... >_>


Det som hände under kvällen var att jag jag, syrran och födelsedagsbarnet förberedde i lokalen med mat och lite annat. Sen droppade de andra in, vi var sammanlagt åtta stycken :) Vi åt mat, drack gott, vattenpipa, tog en massa bilder, åt onyttigt och tårta och hade det trevligt :)


Här är den fina och praktiska lokalen vi var i hela kvällen igår.



Födelsedagsbarnets hund Kiera var med i början ^^ sötis!



Mig i mitten med lockarna!



Två härliga tjejer! ^^



MAAAAT!



Vi fick varma potatischips med fyllda paprikor, sallad, kyckling och sås. Och vi drack lite gott också.

Hur förvånad ser inte jag ut?







En härlig kompis ^^ som jag lärde känna i Marocko!





Gruppbild!

Vi hade verkligen riktigt roligt!




Jag sov ju över också, för det blev sent. Jag sov i en av sofforna, det var kallt och jag kunde inte sträcka ut benen helt :P men det är iallafall bättre än att sova i ett dike någonstans! ;P

Nu är det ju redan kväll igen! :P
Jag måste göra något åt den här lördagen ^^




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback