awesome

Nu är jag hemma!

Såååå awesome :D

Harry Potter är något extra. Filmerna har blivit så stora, och jag förstår ju varför. Därför måste filmerna ha lite av allt i sig, vilket de har lyckats med! Lite action, thriller, drama, komedi... lite allting. Det roliga har de ju verkligen lyckats med ^^ 

Jag, syrran och lillebror satt längst upp bredvid en pelare.... så vi satt lite åt sidan, på varsin stol.... och eftersom vi satt så bra kände vi att vi var VIP hehe ^^ 
Vi verkligen njöt av filmen! Vad roligt att jag kunde bjuda mina syskon då 


Nu ska jag ta det lite lugnt.... lyssna på musik och läsa bloggar och käka frukt. 


Skrivet av: 美杏花ちゃん - BiancaChan

Yo~ ^^

Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en vara/varor från yesasia.com för max 150 kr plus ett paket pocky ^^

Kolla min blogg för mer information~ ^^

http://biancaselin.blogg.se/2010/november/tavling-yesasiacom-1.html#comment



Kram<3

2010-11-20 @ 13:05:24
URL: http://biancaselin.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback