Valborg!

På kvällen gick jag, syrran och hennes kille ner till vår kompis Doffe. Vi grillade och lyssnade på musik och pratade och hade det trevligt :)





Här står Doffe och lägger på hamburgare.



Syrran och hennes kille. Hamburgarna var tydligt väldigt mättande :P Jag åt andra hamburgare eftersom jag är vegetarian, också åt jag potatissallad till istället.

Sen stack vi till den stora brasan.



Vi hittade några få som vi kände igen. Vi gick därifrån ganska snabbt. Brasan var inte så märkvärdig och den brann sakta :P



...och här står de och posar framför brasan för mig ^^

Nu ska jag dra mig till köket och fixa någon middag till mig själv. Ensam. Helt själv. För tydligen så har alla andra redan ätit. Så det blir nåt litet enkelt till mig nu.
Ha en trevlig kväll.


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback