Fredag

Idag körde jag på "pojkvän-stilen" vilket går ut på att man snor sin pojkväns jeans och använder dem själv som häng-byxor :P
Eftersom jag inte har pojkvän får jag sno lillebrors jeans istället ;) Fast jag snodde dom inte, han gav mig de här faktiskt. Men jag vet inte hur mycket jag kommer använda dem.



Dock har jag så fet röv att det nästan inte alls blev den där "häng-effekten"  :P

Var ju i skolan idag... sista dagen jag lär se läraren och kanske klasskompisarna. Så det blev glad sommar när vi skildes åt. Nästa termin kanske jag inte har samma klasskompisar. Hela den här terminen har vi varit samma klass, men förra terminen var det olika i varje kurs. Så blir det nog nästa termin också.
Men det är rätt kul för då träffar man nya människor hela tiden :)




Jag har blivit så förtjust i ringar på sistone. Jag vill ha mer!
Det är så snyggt tycker jag. Stora och små. Enkla och extrema. Färgrika och vanliga i silver (är inte så förtjust i guld).
Här är alla ringar i min ägo.



De två högst upp till vänster har jag på mig varje dag. Båda är äkta silver. Den tjocka fick jag av föräldrarna när jag tog studenten, den smalare fick jag av syrran när vi fyllde 18. Båda är ganska slitna :P

Tyvärr kan jag inte ha alla på mig samtidigt, vissa passar bara på ringfingret och jag kan inte ha flera på samma finger heller ^^
Jag vill ha fler fina ringar! Det är SNYGGT!! :D


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Vad tiden går! Jag tänkte titta lite på Gossip Girl innan jag slocknar :)

Trevlig kväll!




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback