Trosa

Det blev ju inte som jag hade tänkt mig...
Det hinkade ner vatten idag. Men som tur var så hann vi klippa gräset. Men det hinkade ju verkligen ner.
Jag var inomhus och tog precis på mig jackan.... sen ångrade jag mig för jag var så trött...... jag la mig på soffan och somnade. Men precis då kom regnet. Det var PRECIS som om någon stod och hällde vatten över oss.

Vi åkte hem tidigare. Vi kom hem för någon timme sen. Men vi åkte rätt tidigt ändå.... lite efter åtta på morgonen. Mamma öppnade dörren till mitt rum i morse, halv åtta, och sa godmorgon, vi åker klockan åtta. Jaha tänkte jag.... väcker mig en halvtimme innan. Schysst.
Men det gick bra. Även om jag inte fick besöka stranden och inte fick gå på stan och sånt så var det skönt att komma ut dit ändå.





Hoppas man får komma tillbaka mer på sommaren. 

Jo förresten. Grannarna på gården som spelade så högt i natt. Jag lyckades somna ändå. Jag brukar egentligen inte ha problem med att somna igenom oljud.
Men idag somnade jag flera gånger. Först i soffan på landet. Sen i bilen två gånger. Det var rätt skönt ^^




Nu är det snart kväll. Söndag kväll. Jag ska sitta framför datorn och titta på serier. Som vanligt ^^

I veckan händer lite grejer. På tisdag är det tandläkaren och sen ska jag på exkursion med klassen som innebär att vi ska ut i skogen och titta på smådjur... typ. Sen är det några andra skolgrejer resten av veckan. Men jag ska sitta hemma och skriva den skriftliga examinationen också. Så det blir lite att göra nu.... slutklämmen. Det är ju bara två veckor kvar nu.

Ha en fin kväll 




Skrivet av: Leia ♥

Hej!



Hur är det idag?? :)

2010-05-24 @ 12:04:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback