Söndag

Hej alla glada :)
Igår satt jag inte vid datorn alls. Det var för att jag var borta heeeela dagen ;D
Men jag måste erkänna... att jag saknade det lite haha ^^

Igår var jag och syrran och vår kusin ute på stan på äventyr, det kanske vi ska idag med, vem vet :) Och på kvällen knallade jag och syrran hem till en kompis och grillade och snackade med gamla kompisar i flera timmar. Det var mysigt.

Och förresten! Grattis Emma!!! Som fyller år idag!!! (En till gammal kompis som jag har känt sen grundskolan) 20 år!!! GRATTIS!! :D :D 

Nu ska jag lämna alla glada ifred och titta på några av mina serier.... YAY ^^


Skrivet av: - Savefors

Kikar in och önskar dej en trevlig söndag =)



Kram♥

2010-05-16 @ 12:03:50
URL: http://saavefors.blogg.se/
Skrivet av: HelloNicki

Hoppas du haft en super mysig helg!



Kramis:)

2010-05-16 @ 12:32:39
URL: http://hellonicki.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback