"söndag"


Såhär tråkigt har jag haft idag.... eller snarare ungefär såhär mycket har jag gjort idag.
Jag började dagen med att lyfta ner en massa blommor till bilen för mamma. Det är ju ett par trappor att springa upp och ner för och det var inte bara en eller två blommor heller.
Sen tog jag morgondisken. Och sen dess har jag i stort sett bara tittat på Gossip Girl hela dagen.

Idag kom syrran hem också. Det var kul. Det är alltid kul när hon kommer hem för då har man hunnit sakna henne lite. Hon stod och svarade på en fråga jag hade ställt henne... och efter ett tag började jag skratta åt henne.... det var länge sen jag pratade med henne och hon såg så rolig ut av nån anledning. Hehe... det var lite roligt.

Snart borde jag göra mig färdig inför morgondagen. På morgonen ska jag in till stan till min tandreglerare.... jag ska få tjockare gummisnoddar. Sen ska jag skynda mig vidare och ta en buss som ska ta mig till skogen och vatten.... där jag och min klass ska ha ett slags seminarium.... Det kommer säkert regna så jag ska ha regnställ med mig plus matsäck, så det är det jag ska förbereda.

Men nu tillbaka till serien. Jag känner mig så lat. Men nån gång ska man väl få det också, hur ofta har man möjlighet att sitta en hel dag och bara lata sig annars?

Hare bra 




Skrivet av: Kokorochan

svar: haha ja helskumt x)



kramar<3

/kokorochan

2010-05-25 @ 16:01:16
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback