sälja böcker

Nyss gick jag och mötte upp någon som ville köpa en av mina böcker. Han kom på sin röd/vita MC och var trevlig. Det är roligt att veta att ens böcker (som man säljer för mindre än vad man själv betalade) blir använda och av någon som är framåt och duktig som han verkade vara.
Han pluggade till mattelärare på gymnasiet och ville ha en bok från en kurs som ALLA lärare går. Den kursen har jag redan gått.... :)

Så nu har jag en till bok såld. Nästa gång jag säljer blir nog på hösten. Då lägger jag nog ut fler böcker på blocket.
Tyvärr är det typ aldrig någon som vill köpa alla böcker. Det brukar finnas en favorit.

Ja, som jag har berättat så var jag på skansen idag också. Den här gången var det med en lugnare grupp barn och dagen gick fortare och smidigare. Skönt. Men nog berättade om skansen!!! Blir nästan uttjatat på den här bloggen ju :P Jag ska ju till Kålmården på lördag också haha :P



Åh vad seg jag känner mig!! Jag vill bara gå och lägga mig i min varma säng och proppa i mig en hel chokladkaka och sova i två dagar!!
:D :D

Hade bäst


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback