Plugga



Sitter i soffan med lillebrors varma tröja på. Jag ska börja plugga nu. Imorgon ska jag på handledning med min lärare, så jag ska börja skriva lite och sen höra vad hon säger imorgon. 

Jag har precis hittat en photo booth-aktig grej som är farlig att leka med, tiden går farligt fort.

Men nu ska jag börja!



Ha en fortsatt trevlig dag!

Skrivet av: Kokorochan

Svar: Ja vad roligt :D <3 jag missade då :( var det någon som var bra?

Haha så var det för mig med xD Men jag har alltid tyckt hon sjunger vackert ^^ så får hoppas hon vinner för det :D



Har inte hört några andra tror jag :O får se ikväll ^^



kramar<3

/kokorochan

2010-05-27 @ 17:03:34
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback