Kristen Sewart

Jag har alltid tyckt att den här flickan är söt och fin och jag har hela tiden tyckt om henne för att hon har så fint hår. Men nu undrar jag om det bara är i filmerna, för annars så tycker jag inte alls att hennes hår ser så fint ut längre.



Då blir man ju besviken. Men hur funkar det egentligen? Har Kristen egentligen ful stil och hade bara tur när hon fick vara med i Twilight? Har hon dålig smak? Eller bara råkar ha dåliga hårdagar?



Annars ser jag fram emot nästa film; Eclipse!! :D

Skrivet av: frida

Det känns som att hennes personliga stil skiljer sig flera mil från Bellas. Jag går dock åt andra hållet, och tycker att hon är sjukt mycket coolare när hon är lite rockigare. Å andra sidan så är Bellas hår alldeles, alldeles fantastiskt fint. Fast, hon lär väl ha haft 10 stylister som fixade hennes frilla innan tagning :P



Tack för förslagen, snälla du! Har aldrig trott att sådana diskussions-inlägg skulle anses vara läsvärda av någon annan mig, så det var roligt att höra :)

2010-06-02 @ 19:58:14
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback