Krasse

Yes! Jag har lyckats. Min krasse har växt och det växer fortfarande. Det höll på att dö där ett tag men då ryckte mamma in och hjälpte mig. Men nu är det ju fint väder ute så grönskan får sol och en massa vatten. Dock brukar den stå under en lampa i köket, men den verkar inte tycka att det gör så mycket :)



Den här grönskan ska jag fortsätta att fota och sen ska jag göra ett slags bildspel och visa upp det och berätta i skolan. Jag vet... det låter som om jag går i sexan hehe men det här är faktiskt en del av min examination i den här kursen. Vilket är att följa en process. 

Så... idag vaknade jag först av att rummet hade slut med luft. Vi var tre som sov i samma rum inatt hehe :P Jag, syrran och kusinen. Så det blev lite kvavt. Men jag öppnade fönstret och då kunde jag somna om.

Hmm... vad har jag gjort idag... jag kan säga vad jag inte har gjort idag. Pluggat. Jag är så dålig. Skjuter det framför mig hela tiden. Men jag känner att jag behöver göra dessa två sista dagar på praktiken först... innan jag börjar skriva. Fast jag skäms lite ändå för att jag inte har gjort nåt...
Jag tittade klart på första säsongen på Gossip Girl idag. Det ska bli minst lika spännande att se andra. Egentligen hatar jag att jag tittar på Gossip Girl men samtidigt tycker jag så mycket om serien. Typiskt :P

Titta in senare så får du se nästa del av Disneyprinsessorna ;D

Hare bra :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback