Klippning i skolan

Jaha... det här fick jag i mailen idag.
Tydligen får man komma och klippa sig på min skola helt gratis... det kan ju jag behöva ^^ Jag har faktiskt inte gjort nåt med mitt hår alls sen jag klippte mig före julafton. Förutom att klippa lite på luggen då...
Fast jag är lite tveksam på de som ska klippa. Vågar man? :D  Jag vill ju gå till en frisör där jag är säker på att när jag går därifrån så är jag nöjd.
Men vilken cool reklam ändå.



(jag målade dit de svarta pupillerna med två vita prickar i.... för att på orginalbilden hade tjejen bara vitt inuti ögonen.... skumt !)


Skrivet av: Kokorochan

svar: hihi x3 ja den blev faktiskt god :D du borde prova ^^



kramar<3

/kokorochan

2010-05-11 @ 19:13:32
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback