Kålmården

Bildregn.



Mer än hälften av bilderna tycker jag blev jättedåliga. Jag vet verkligen inte varför. Jag brukar ju inte vara darrig på händerna eller så precis.. fattar inte. Men de första bilderna blev iallafall dåliga för att det var då vi satt i bussen på safarin och bilderna blir suddiga när bussen skumpar fram...







Giraffer!!! Det var nästan det roligaste att se!









De här tycker jag är jättesöta! Och titta på de korta benen! Det är som om de måste kompensera med de stora hornen pga de korta benen ;D



Jag är så ledsen för att jag inte fick till nån bra bild på den här björnen!! Om du tittar noga så ser du hur den sitter där med tre tassar på pinnen som den gnager på ^^











Min halvätna lunch. Lunchen ingick i priset (resa tur & retur i bussen + inträde + mat). Men min mat var typ en halvtimme sen... jag fick vänta jättelänge och jag var hungrig och grinig :P det ösregnade och jag var kall ju :P Men lasagnen var god iallafall.















Här sitter gorillan och visar sin bästa sida.... :P













Jag ser inte så intresserad ut av den gigantiska elefanten, men det kanske var för att det luktade så mycket om deras fotbollsstora bajskorvar!! :P









Så fort den mycket mindre svarta... saken... kom in så flyttade kamelerna på sig direkt!! :P



Nu kommer nallebjörnen!!!! :D







Här har jag nu säket suttit i två timmar med att ladda upp dessa bilder! Haha vad onödigt och jättejobbigt det var... egentligen.. men bilderna är lite roliga att titta på ändå.

Nu får det vara slut på dessa superlånga inläggen med tusen bilder som tar två timmar att ladda upp :P

Hoppas det är bra med alla, nu ska jag snart hoppa i säng :)




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback