Jag vill få det överstökat

Jag troooor att jag har fått kläm på den här muntliga redovisningen. Men jag har ingen aning var jag kommer hamna på betygskalan. Men som tur är så kommer det fler examinationsdelar. En skriftlig och en till som är halvt muntlig.
Men jag ska försöka träna lite på den här redovisningen nu... för det är det enda jag kan göra nu.... Hoppas jag får redovisa först imorgon... så jag får det överstökat så fort som möjligt.... annars kommer jag bara sitta där och vara nervös och knappt kunna lyssna på de andra i gruppen. Nån annan som gör som jag också?

....jag har myror i brallan.

Fast!!!!! Jag har nåt att se fram emot!!!
På lördag ska jag kanske få åka med till landstället :D ÅHHH vad jag längtar dit! Då kommer jag kunna koppla av! :D Dock åker vi dit egentligen bara för att klippa gräset..... men men det ska bli kul ändå :)

Hoppas hoppas hoppas att det går bra imorgon 



Skrivet av: Anonym

Hoppas det går bra på redovisningen! jag brukade ofta tycka att mina muntliga var bra, men sen fick jag bara G ändå för att dem var för korta:O Se till o prata långsamt! ett tips;)

2010-05-20 @ 18:33:03
URL: http://mangofisk.se
Skrivet av: kaidi

ja...du vet ju hur känner jag :(! Våran muntliga är på måndag. Som jag förstår kan man ju bara få betyg U (underkänd) eller G (godkänd). Och vi måste inte presentera photostory muntligt, utan lägga ut den på mondo, så det är ju skönt. men lycka till snart sommarlov!!!!!1

2010-05-20 @ 22:43:45

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback