Hej

Nu har jag långhelg. Från imorgon till måndag är jag "ledig". Fast jag ska försöka plugga så mycket som möjligt. Eller... jag ska börja skriva och förbereda mig, för att i slutet på nästa vecka så ska jag börja redovisa...

Tydligen blir vi lillebrorslediga här hemma i helgen också... för han åker på läger idag. Då blir det tyst här hemma haha :P

Igår satt jag och kollade på Inför Eurovision... och det är verkligen roligt! Jag har tittat på tre avsnitt nu och jag kollade lite förra året också. Jag älskar att kolla på melodifestivalen och Eurovision Song Contest.
Men på det här programmet som heter Inför Eurovision så är det en jury som tittar på alla bidrag från hela europa och sen ger poäng mellan 1 och 5. Fast ibland ger de 0 haha xD
Jag tycker juryn är så rolig för oftast kommer de med en massa kommentarer som är ironiska eller gör skämt om artisterna ^^ Det är så underhållande att titta på. Man kan se alla program på svtplay, det är bra...

Vi hörs senare hörni
Vilket fint väder vi har förresten ^^





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback