Halloj

Idag är det första maj och jag har slut på energi. Eller inte helt.. men det känns som om musten har gått ur mig, typ..

Jag glömde ju berätta vad jag hittade på apoteket sist. Jag gick ju och besökte apoteket för att hitta något som hjälpte mig pga min torra mun (!!!)
Det jag hittade var tabletter. Sugtabletter.. det fanns olika smaker.. jag valde peach. De funkar väl ok. Det är olika faktiskt. Ibland funkar de och ibland tycker jag att de inte funkar... eftersom all saliv går åt till att suga på tabletten så känns det ibland som om tabletterna inte har någon effekt. Men för de mesta funkar de iallafall.



Nyss var jag ute en stund. På ärende i centrum. Sen gick jag in en snabbis på några andra butiker.... och hittade några saker som jag inte kunde gå hem utan... :)
En knallrosa ring och ett par örhängen.

Historien om örhängena: Jag har gått in på samma butik flera gånger och suktat efter samma örhängen ett tag... och sen en dag hittade jag ett par andra örhängen som jag började sukta efter lite också. Men en dag (!!!!!) så finns de inte längre.. de finns antagligen inte längre. Så jag blev ledsen.
Men idag gick jag in och tittade i butiken ändå... och hittade de andra örhängena. Jag funderade på att köpa dom... men sen såg jag att de var de anda kvar!!! Så jag tänkte att om jag kommer tillbaka nästa gång så kommer de här inte heller finnas kvar :P Så därför gick jag hem med dessa söta örhängen idag :D


Nu är det kaffe och bulle och serier som gäller för mig :) Det är ju ändå lördag ^^
Men om en stund tänkte jag lägga upp några bilder från igår och berätta om min valborgskväll :)
Ha det bra sålänge 


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback