God morgon

När jag vaknade i morse (eller snarare nyss) tyckte jag att det kändes konstigt uppe på huvudet....
Under natten har mitt hår lagt sig åt andra hållet! Jag har en ny bena! :P



Mitt hår är fluffigt och nytvättat så det är nog bara att borsta tillbaka till min riktiga bena ^^ 

Igårkväll bestämde jag mig för att ta ut alla mina örhängen ur mitt vänstra öra. Eftersom ett av hålen aldrig har läkt sen jag tog hålet för mer än ett år sen så.... Jag ska tvätta extra noga nu och sen sätter jag dit örhängen i tre av fyra hål istället.



Det här kanske var ett tråkigt samtalsämne.... :P men förutom detta så ska jag bara sitta hemma och plugga idag. Det är väl minst lika tråkigt att prata om tänker jag?
Jag ska skriva ihop lite grejer och göra en PowerPoint som jag ska redovisa imorgon. Jag undrar om jag får tid till annat idag också.

Ha en fin dag :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback