Första kyssen

När fick du din första kyss? ;)

...började fundera på det när jag läste om något liknande.
Jag kan berätta om när jag fick min första kyss ;) Jag var 5 eller 6 år.... och jag kom ihåg speciellt att pojken berättade att han var 7 år.

Jag och familjen satt på tåget hem till Stockholm från att ha besökt farmor tror jag. På det här tåget fanns det i en del av en av vagnarna en lekplats. Rutchkana och lite annat.... och det var nog en familjevagn. Ett par barn var där och lekte inklusive mig.
Men så kom den här pojken på att han skulle stå längst upp på rutchkanan och krävde en puss på munnen för att man skulle få åka haha :D Jag kom ihåg att jag blev ledsen då och sprang till mamma och berättade det. Men på nåt sätt så kom jag över det och gick tillbaka och var med i leken. Först åkte hans lillebror och pussade honom på munnen, det tyckte han var äckligt och skrattade lite. Sen åkte jag och pussade honom haha xD

Det var inget speciellt , men jag kommer ju ihåg det fortfarande... och det är ju lite kul haha ^^
Jag tror att han hette Dennis också :D
Undrar var han befinner sig idag ^^



Någon annan som kommer ihåg sin första kyss? :D



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback