Den skriftliga är här!

Nu lär det bli lite mindre uppdatering här. För att jag har den skriftliga examinationsuppgiften att skriva. Den ska vara på 3000 ord och jag vill gärna hinna skriva så mycket.

Jag har kommit på att jag kan inte bara sätta mig vid datorn och gå in på alla de vanliga sidorna och bara intala mig själv att det här måste jag göra innan jag gör något annat.... som om nöjessurfing är viktigare än mina studier...

Nä skärpning nu Lovisa. Nu ska jag plugga. Jag har redan plockat fram ett nytt papper i Word och nu ska jag börja skriva rubriker och planera hur jag ska lägga upp allt och sån skit.
Jag har bara imorgon och på fredag i skolan, sen har jag hela helgen och fram till torsdag på mig. Sen ska den vara färdig!!! 

Men nu är klockan över nio. Jag har varit jättetrött idag. Nickade ganska många gånger den sista timmen i skolan. Sen somnade jag i soffan hemma. Mamma gillar inte att man sover så sent på dagen så jag hann inte sova så länge. Men jag tänker att det är bättre att gå och lägga sig nu... jag ska ändå upp rätt tidigt imorgon. 

Hade bra och Godnatt! 





Skrivet av: HelloNicki

Hej sötnos!



Gissa vad jag har köpt :)



Kram!

2010-05-26 @ 22:35:17
URL: http://hellonicki.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback