Fredagskväll

Jag fick mina nya kursböcker i paketet! Äntligen! Då kan jag börja läsa och komma igång nu i helgen. Den här kursen pågår i flera veckor och det är också den sista kursen här terminen vilket betyder att jag får sommarlov när den är slut ;)



5 nya böcker. Alla verkar väldigt intressanta. Speciellt dem som är skrivna av föreläsare som jag har lyssnat på. Den gröna i högra hörnet och den med ett stort löv på är de böcker som är skrivna av sådana personer. Då blir det ju lite speciellt att läsa de böckerna :)

Såhär mycket kurslitteratur har jag just nu i min bokhylla. Jag har gjort en liten vrå i bokhyllan för just de böckerna ;) Det är lite för många böcker just nu. Jag vill sälja några av dem.



Nu har familjen redan samlats för middag (+ min efterätt som jag bakade i eftermiddags). Mamma och jag åt en sallad med haloumi och de andra fick ris och kyckling.

Men det jag bakade då? Jo jag bakade en klassisk kladdkaka ^^ Jag har gjort den förut och den var lika god idag som då.
Med lite glass också så blev det väldigt gott. Just nu är jag supermätt!!




Syrran fångade mig på bild också.

Nu är det kväll och jag kokar kaffe. När det är färdigt sätter jag mig nog bekvämt nånstans och tittar på en film eller ser om det är nåt på tv :)
Hoppas alla har en härlig fredagskväll 


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback